2. individualna refleksija (Urša Žagar)

V ponedeljek 6. 11. smo s kolegicama Heleno in Adrijano predstavile ideje za naš projekt. Predstavitev je potekala po načrtih, menim, da smo sošolcem uspele jasno predstaviti bistvo našega projekta in dejavnosti, ki jih želimo vanj vključiti.

Prebrala sem tudi povratne informacije sošolcev. Vsi sošolci so odgovorili, da je bila osnovna ideja jasno predstavljena, večina pa jih meni tudi da je doprinos vključene IKT tehnologije jasen in ustrezen. Veliko sošolcev meni, da je tema, ki smo jo izbrale (diskalkulija), zelo dobra, saj na internetu ni veliko gradiva in nalog, ki bi bile ustrezne za učence z diskalkulijo. Sošolci menijo, da bi bile zato takšna gradiva koristna, da bi učiteljem pomagala pri sestavljanju primernejših nalog za omenjene učence. Večini se zdijo aktivnosti, ki smo jih predstavile, dobro zasnovane in za učence zelo zanimive. Nekateri opozarjajo, da si ne smemo zastaviti preveč aktivnosti, da je bolje, če jih uporabimo manj in le te izdelamo bolj kakovostno. S tem se vsekakor strinjam, skušale bomo vključiti čim več aktivnosti, a bomo vendar bolj pozorne na kvaliteto kot kvantiteto le teh. Ena izmed sošolk je zapisala, da ne vidi, kako bi ikt lahko pomagal učencem z diskalkulijo, oziroma, kako velik bo doprinos ikt-ja pri našem projektu. Seveda je ikt pri omenjenih učencih izrednega pomena, saj lahko z njim izdelamo gradiva, ki so učencem bolj prijazna (ustrezna pisava, velikost, razmiki, barva …), poleg tega pa lahko ustvarimo tudi gradiva, ki so učencem zanimiva in jih pritegnejo k učenju, jih motivirajo – zaradi svojih težav oni motivacijo potrebujejo še bolj kot ostali. Nekateri sošolci so podali tudi svoje predloge, npr. naj naloge razporedimo po težavnosti, naj uporabimo več različnih programov, naj vključimo skupinske igre itd.

Na splošno sem s predstavitvijo in s komentarji sošolcev zelo zadovoljna in upam, da bo izdelava projekta tudi v nadaljevanju tekla po naših načrtih.

(Skupno 12 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...