2. individualna refleksija – Helena Ogrin

V ponedeljek, 6. 11. 2017 smo s kolegica Uršo in Adrijano predstavile ideje za naš skupen projekt, imenovan Pravilne številke. Naša predstavitev je potekala po zastavljenih načrtih, zato sem tudi po povratnih informacijah pridobila občutek, da smo uspele sošolcem jasno predstaviti bistvo našega projekta.

Po prebranih povratnih informacijah so vsi sošolci v skupini odgovorili, da je bila osnovna ideja našega projekta dobro predstavljena. Skoraj vsi sošolci s odgovorili, da je sam doprinos IKT-ja ustrezen in jasen. Večina sošolcev je bilo dokaj navdušenih nad idejo, da smo izbrale dobro idejo, ki se navezuje na diskalkulijo. Tudi oni so se strinjali z nami, da ni veliko aktivnosti, dejavnosti, nalog ali idej, ki bi bile ustrezne za tovrstne učence. Menijo tudi, da bodo ta gradiva v veliko pomoč ne le učiteljem in učencem, temveč posledično tudi staršem, ki bodo s tem lahko pomagali svojim otrokom tudi doma. Dobro se jim je tudi zdelo, da smo si izbrale prvo triletje, ki je zelo pomembno za začetek obravnave in spoznavanja števil.

Velika večina je v povratnih informacijah izpostavila, da se jim zdijo zastavljene aktivnosti primerne in raznolike za prvo triado, vendar so nas nekateri opozorili, da bi bilo morda boljše narediti kakšno zastavljeno aktivnost manj, in tiste ostale bolj kvalitetno. To vsekakor drži,  vendar se bomo poskusile potruditi in narediti čim več zastavljenih aktivnosti, ki pa bodo vsekakor tudi zelo kakovostne.

Ena sošolka je zapisala, da ne vidi, kako bi IKT lahko pomagal učencem z diskalkulijo, ki je osrednja tema našega projekta. Ravno zaradi tega sem mnenja da ima IKT ogromen pomen pri lajšanju primanjkljajev. V prvi vrsti gre tu za gradiva, ki jih lahko prilagodimo glede na učenčeve potrebe, bodisi lahko tu prilagajamo velikost, barvo, pisavo, razmik, bodisi pa lahko čisto enostavno izdelamo določena gradiva, ki učence pritegnejo. Lahko predstavljajo motivacijo in zagretost za sodelovanje, predvsem pa jim lahko uspešnost pri takšnih nalogah ogromno dvigne samopodobo.

Kot predloge za izboljšanje so sošolci zapisali, da bi naloge oblikovali po težavnosti, kar morda ni slaba ideja, vendar ne bi prišla v poštev pri vseh dejavnostih, in uporabo večjega števila programov. To bi prišlo v poštev, če bi izpustile kakšno dejavnost in bi tako imele čas se ukvarjati morda z nami nepoznanimi programi.

Na splošno sem zadovoljna s predstavitvijo, saj smo preko povratnih informacij resnično dobile vpogled v to, ali smo uspele predstaviti naše načrte sošolcem. Upamo lahko le, da bo tudi sama izdelava projekta in končna predstavitev potekala po zastavljenih korakih.

(Skupno 11 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...