Predstavitev projekta

“Umetnostni časovni stroj”

Za učence srednje šole bova ustvarili zanimive naloge različnih tipov, ki se bodo v glavnem navezovale na področje umetnostne zgodovine, v kolikor pa bo smiselno, jih bova skušali povezali še z likovno teorijo. Za začetek sva si izbrali umetnostno zgodovinsko obdobje renesanse. Razdelili ga bova na posamezne sklope, ki bi zajemali svoje naloge (npr. kiparstvo, slikarstvo, arhitektura). Cilj najinega projekta je izdelati zabavno didaktično gradivo, ki bo služilo namenu aktivnega ponavljanja znanja in sprotni refleksiji dijakom in učiteljem. Vloga učencev bo aktivno sodelovanje pri reševanju nalog, učiteljva pa, da jih bo ob tem spremljal, motiviral in podajal povratne informacije o poteku njihovega dela. Oblike dela: individualna (vsak učenec bo individualno odgovarjal na vprašanja “Formative”) in skupinska (reševanje kviza “Kahoot”, z namenom hitre ponovitve celotne snovi). Naloge in kviz bova objavili na spletni strani, ki bi jo ustvarili v ta nemen. Razmišljali pa sva tudi, da bi naredili osnutek za likovno nalogo, ki bi jo lahko nato učenci sami dopolnili in gradili. Iz spletne strani bi jo lahko navsezadnje natisnili tudi tisti posamezniki, ki so bili v času jemanja snovi odsotni.

Ema Nunar in Viviana Škrabec

(Skupno 4 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...