Dnevnik dela – Mravljice

Dnevnik dela – Mravljice

Teden: 9.10. – 13.10. 2017

V okviru seminarjev smo se dogovorile, da bomo skupaj pripravile projektno delo pri tem predmetu. Poimenovale smo se Mravljice. Ker nam je smer matematika skupna, smo se dogovorile za izdelavo projekta v tej smeri. Dokaj hitro smo se dogovorile za izdelavo spletne strani, na kateri bodo učitelji našli gradivo za obravnavo geometrijskih tem s pomočjo računalnika.

Teden: 16.10. – 20.10. 2017

Osnovno idejo smo že imele, ki smo jo na seminarjih natančneje dodelale. Odločile smo se za izdelavo delovnih listov, s pomočjo programa GeoGebre in Cinderelle. V GeoGebri lahko na zelo lep način predstavimo geometrijske pojme, zato smo se odločile za obravnavo geometrijskih vsebin od 6. do 9. razreda. Odločile smo se tudi za ime našega projekta – Geometrijski potep.

Teden: 23.10. – 27.10. 2017 in Teden: 30.10. – 3.11.2017

V tem tednu smo se dobile, da smo napisale načrt dela za naš projekt. Zmenile smo se, da poleg delovnih listov naredimo tudi kviz, ki bo preveril usvojeno znanje iz delovnih listov. Učenci, učitelji in tudi starši bodo tako pridobili povratno informacijo o znanju učencev. Izvedeli bodo tudi ali je takšen način obravnave določene geometrijske teme smiseln ali ne.

Teden 6.11. – 10.11. 2017 in Teden 13.11. – 17.11. 2017

Pripravile smo predstavitev našega projektnega dela za sošolce in sošolke. Pridobile smo povratno informacijo in nasvete kako izpeljati projekt še bolje. Nasvete smo uporabile pri kasnejšem delu. Premislile smo tudi o specifičnih temah, ki jih bomo obravnavale s pomočjo delovnih listov.

Teden 20.11. – 24.11. 2017, Teden 27.11. – 1.12.2017

Potekala je priprava delovnih listov v Wordu s pomočjo GeoGebre. Odločile smo se za uporabo samo enega programa, zato smo program Cinderella izključile iz projekta. Zdelo se nam je smiselno, da to storimo, saj so na takšen način vsi delovni listi pripravljeni na enak način. V knjižnici smo si izposodile učbenike za matematiko od 6. do 9. razreda in se lotile dela. Delovne liste smo pripravile doma in jih nato naložile na skupni Google Drive, da smo imele možnost pregleda. Ko smo delovne liste pripravile, smo se dobile in jih skupaj natančno pregledale, še kaj popravile in jih naredila podobne (enaka oblika pisave, tisk, oblika, naslovnica).

Teden 4.12. – 8.12. 2017

Za vsak delovni list smo izdelale kvize, ki zajemajo vse učne cilje, ki jih učeni z obravnavo delovnega lista dosežejo. Kvize smo izdelale za vsak učni list posebej. Izdelale smo jih s pomočjo spletne strani Google Forms.

Teden 11.12. – 14.12. 2017

Dobile smo se, da smo skupaj izdelale spletišče, na katerem bo objavljeno vso gradivo za obravnavo snovi. Odločile smo se za uporabo Google Sites. Do spreminjanja in urejanja spletnega mesta smo imele dostop vse tri, tako da je vsaka prispevala  nekaj k obliki. Oblikovale smo naslovnico, strani in podstrani. Odločile smo se za delitev spletne strani na stran za učitelje in stran za učence. Za stran za učence smo se odločile v primeru, da učenec doma nima GeoGebre ali pa nima možnosti natisniti delovni list, lahko na spletni strani rešuje naloge brez težav in si ugotovitve piše v zvezke. Za izdelavo strani Za učitelje pa smo se odločile, ker lahko učitelj tam prenese vse datoteke, jih pregleda, spremeni po potrebi in se odloči na kakšen način bo z učenci temo obravnaval. Delovne liste lahko tudi natisne in jih razdeli učencem. Nekaj težav nam je povzročala naložitev kvizov na spletno stran in kako bi lahko učitelji pridobili povratno informacijo o znanju svojih učencev. Učiteljem smo napisale pod obvestilo, da nam pišejo na meil in prejeli bodo dostop, da bodo pridobili povratne informacije.

Teden 18.12. – 22.12.2017

Ker smo bile mnenja, da moramo našo stran narediti bolj zanimivo in privlačno, in ker želimo učitelje in učence pritegniti, smo se odločile za izdelavo animacije kot »reklama« za obisk naše spletne strani. Izdelale smo jo s pomočjo programa Animaker. Na spletno mesto smo objavile končno obliko našega projektnega dela.

Teden 8.1. – 12.1. 2018

Sošolcem smo predstavile končno obliko našega projektnega dela. S projektom smo zadovoljne in se že veselimo njegove uporabe pri našem delu.

(Skupno 12 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...