2. individualna refleksija – Urša Žitko

V ponedeljek, 6.11.2017, smo s članicama skupine Mravljice (Ano in Jono) predstavile naš načrt in potek dela projekta, ki smo si ga zamislile. Ker smo vse članice skupine matematičarke, smo se odločile, da za projekt izberemo matematično temo, ki smo jo poimenovale Geometrijski potep. Sošolcem smo predstavile idejo, ki smo si jo zamislile, nato pa smo želele od njih pridobiti čim več povratnih informacij, ki bi nam pomagale naš projekt še izboljšati. Naša predstavitev je potekala, kot smo si zamislile, tudi sošolci so aktivno poslušali in nam podali nekaj predlogov.

Na podlagi dobljenih povratnih informacij, so bili sošolci zadovoljni z našo idejo – sploh študenti matematike, ki bodo lahko naš končni izdelek uporabili pri poučevanju. Sošolci so izpostavili kviz, kateri se jim je zdel zanimiv glede na to, da bi učenci z nepravilnim odgovorom dobili takojšno povratno informacijo, ki bi jih usmerila, da še enkrat poskusijo z reševanjem naloge in jim pomagala pri razumevanju naloge. Kviz bo dal povratno informacijo tudi učitelju, da bi videl, koliko so se učenci naučili in kje imajo težave.

Nekateri sošolci niso ravno razumeli, kako bodo izgledali učni listi, ki smo si jih zamislile. Vsak delovni list bomo sestavile glede na obravnavano uro, ki jih bo vodil tekom cele učne ure (naravoslovnega dne). Po navodilih bodo učenci s pomočjo GeoGebre odkrivali lastnosti geometrije in svoje ugotovitve napisali na list. Po končanem rešenem učnem listu bodo učenci rešili kviz, s katerim bodo oni, kot tudi učiteljica ugotovili, koliko so se naučili in kje imajo še težave.

Sedaj pa se začenja uresničevanje naših idej in zamisli. Želim si, da nam uspe izpeljati projekt tako, kot smo si ga zamislile. Potrudile se bomo po naših najboljših močeh.

Urša Žitko

(Skupno 9 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...