Dnevnik dela – Nastja in Melita (20.11.-27.11.)

Teden med 20. in 27. 11. je bil namenjen še končnemu oblikovanju vseh vsebin, nalaganju le-teh na spletno stran in njenemu končnemu urejanju.

21. 11. sva oblikovane prilagoditve za učence s posebnimi potrebami dali v preverjanje profesorici. Nekaj malenkosti nama je svetovala in ko jih je potrdila kot ustrezne, sva imeli tudi to vsebino pripravljeno.
Ostalo nama je še končno oblikovanje kviza na spletni strani Formative. Bilo nama je zelo všeč, kaj vse stran ponuja, da res lahko kviz oblikuješ na zelo zanimiv način, ne le tisto običajno klikanje in izbiranje odgovorov da/ne ali pa izbiro med več možnostmi. Pri reševanju tega kviza se učenci res lahko bolj zabavajo in poskusili sva te možnosti čim bolj izkoristiti. Na koncu se je sicer izkazalo, da glede dajanja povratnih informacij učencev in sam dostop učitelja do odgovorov njegovih učencev ni ravno tako, kot sva si zamislili in želeli, a sva ga vseeno pustili in na koncu naložili na spletno stran. Ker je stran v angleščini, sva dodali tudi navodila, postopek, kako priti do kviza in kako ga reševati.
Zbrali sva še nekaj priprav, vsem vsebinam nekako dodali Atletka, jih estetsko uredili, nato pa začeli z nalaganjem na spletno stran in končnim oblikovanjem le-te.

Na začetku sva imeli z urejanjem spletne strani kar nekaj težav, saj sva se prvič srečali z Arnes spletom in nisva vedeli kako in kaj. Po večkratnem preizkušanju, raziskovanju, poizvedovanju, nama je le uspelo, da sva vsebine naložili tako, kot sva želeli. Oblikovati sva morali še “uvodne besede” k vsaki izmed vsebin in slike, ki se pojavijo nad temi besedami kot nek hiter vpogled v to, kaj se nahaja v datoteki pod tem zavihkom. Na prvo stran sva dodali animacijo Atletka in njegovo predstavitev, kar tudi ni šlo povsem brez težav, ker je bila animacija najprej prevelika, a na koncu nama je tudi to uspelo in spletna stran je bila končana.

(Skupno 7 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...