2. individualna refleksija – Alja Gašparut

2. INDIVIDUALNA REFLEKSIJA

Med samo predstavitvijo načrta pred ostalimi kolegi in profesorico, smo s kolegicama v skupini PAN prejele povratne informacije. Vesela sem, da je skoraj vsem všeč naša tema prometa in tudi sam načrt ter dejavnosti. Če izpostavim najprej pohvale, smo jih dobile največ zaradi same izbire teme in s tem ozaveščanja otrok, raznolikih aktivnosti ter uporabnosti večjega števila slikovnega gradiva. Nekaj kolegov je izpostavilo tudi osredotočenost na prometne znake in uporabnost znanja v vsakdanjem življenju. Pohvaljeno je bilo tudi skupinsko delo učencev ter gradivo, ki bo koristilo ne samo učencem, temveč tudi učiteljem in staršem. Za vse pohvale sem zelo vesela, saj smo s tem dobile potrditev, da smo dejavnosti na tematiko prometa dobro zastavile in smo pri tem upoštevale tako starost učencev (različne učne oblike) kot tudi njihovo predznanje in znanje.

Glede priporočil za izboljšanje pa se bom potrudila, da jih bomo pri sami realizaciji upoštevale v največji možni meri ter bomo izdelale zares kvalitetna spletna gradiva. Nekaj priporočil bi izpostavila, saj se z njimi ne strinjam oziroma bi jih rada pojasnila. Ne strinjam se s trditvijo, da je veliko že obstoječih programov s področja prometa. Po brskanju po spletu in ogledu že obstoječih spletnih strani si upam trditi, da spletnih gradiv na tematiko prometa za 1. triletje zagotovo ni veliko in jih celo primanjkuje – učence moramo ozavestiti o prometu že pri nižji starosti. Tudi z mnenjem o tem, da so gradiva prezahtevna za 1. razred, se ne strinjam, saj so gradiva zastavljena glede na cilje iz učnega načrta za spoznavanje okolja in vsebujejo samo tematike, ki jih učenci morajo spoznati in poznati. Tudi uporabo računalnika smo prilagodile, saj smo upoštevale, da učenci nimajo takšnega znanja s področja IKT-ja. Če nadaljujem, smo tudi same razmišljale o povezavi s 5. razredom, ko učenci opravljajo kolesarski izpit, a imajo takrat v učnem načrtu predvidene precej drugačne vsebine o prometu. A vendar, dejavnosti bodo dostopne za vse, tako da si bodo le-te lahko ogledali prav vsi učenci, učitelji in starši ter jih bodo lahko po želji tudi uporabili. Na koncu pa bi izpostavila še priporočilo, da naj uporabimo še kakšne animacije, posnetke in stripe, namesto slik in nalog na spletu. O tem bomo dobro razmislile in poskusile to upoštevati, da bomo učencem popestrile gradiva.

Za vse komentarje, tako pohvale kot tudi priporočila za izboljšanje, sem zelo hvaležna, saj po vseh teh povratnih informacijah vemo, da smo dobro zastavile dejavnosti in jih lahko s pomočjo komentarjev le še izboljšamo.

“Predstavitev”

(Skupno 6 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...