2. individualna refleksija

Povratne informacije

Povratne informacije

S kolegicama iz razrednega pouka smo 6.10.2017 predstavile načrt in idejo našega projekta. Predstavile smo predvsem razloge, zakaj smo si izbrale temo promet in bolj podrobno predstavile dejavnosti in naloge, ki naj bi jih delile z učitelji in učenci na naši spletni strani.

Kolegi na vajah so nam podali jasne povratne informacije za katere menim, da nam bodo pri prilagoditvah nalog in ustvarjanju le-teh zelo pripomogle.

Pohvale

Kolegi so pohvalili našo temo. Večina meni, da je predstavitev te teme učencem življenjsko pomembna. Pohvalili so, da smo ustrezno poudarile pomembnost poznavanja prometnih znakov. Večina meni,  da je zelo pomembno, da že mlajše ozaveščamo o nevarnostih v prometu. Nekaj jih je zapisalo, da smo si izbrale odlično temo, saj za to temo na spletu ni dovolj gradiv, materialov, sploh v slovenskem jeziku. Pohvalili so tudi dejstvo, da so naše dejavnosti povezane z vsakdanjim življenjem otrok. To je bil tudi naš cilj, saj smo želele dejavnosti zasnovati tako, da bi lahko spletno stran uporabljale vse šole, ne glede na lokacijo šole (dejavnost, kjer opisujejo varno pot v šolo). Eden od kolegov pa je napisal, da je o tej tematiki že veliko obstoječih programov. Ko smo same preverjale teme na spletu, za sam promet nismo našle veliko gradiv, materialov ali spletnih strani.

Kolegi so prav tako pohvalili naše dejavnosti. Dejavnosti so se jim zdele zanimive in motivacijske za učence. Pohvalili so tudi to, da smo uporabile različne oblike dela in tipe nalog. Všeč jim je tudi, da smo razmišljale o gradivih za učence in za učitelje. Kot učiteljice razrednega pouka se zavedamo, kako nam lahko že narejena gradiva olajšajo delo.

Kritike in predlogi

Poleg pohval pa so nas kolegi opozorili tudi na morebitne težave, na katere smo pozabile. Opozorili so nas na to, da otroci prvega triletja ne berejo še dobro oziroma brati sploh ne znajo. Opozorili so nas na to, da so nekatere naloge za otroke 1. razreda prezahtevne, saj je potrebno veliko argumentiranja. Razmišljale smo o tem, da bi lahko navodila nalog pojasnili skupaj ali pa navodila nalog prilagodili.  Prilagodile bi jih tako, da bi namesto zapisanih navodil pokazale animacijo ali strip, ki pokaže učencem kaj je njihova naloga.

Od kolegov smo dobile tudi koristne predloge. Predlagali so, da je spletna stran odprta tudi za starše, kar se mi zdi smiselno. Prav tako so predlagali, da kakšno slikovno gradivo zamenjamo s stripi ali animacijami ali vključimo videoposnetke.

Menim, da so nam povratne informacije pomagale, da smo postale bolj pozorne na težave, s katerimi se lahko srečamo pri ustvarjanju spletne strani. Ugotovile smo, da je potrebno nekaj nalog prilagoditi ali napisati manj zahtevna navodila. Nekatere naloge pa smo z namenom zasnovale tako, da so te bolj zahtevne, saj želimo učence spodbuditi k razmišljanju in jim postaviti izziv.

Menim, da sta tema in načrt ustrezna in upam, da nam bo uspelo realizirati spletno stran, ki smo si jo zamislile.

Otroci in računalnik

(Skupno 13 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...