2. individualna refleksija – Nastja Gosar

V ponedeljek, 6. 11., sva s kolegico Melito predstavili najin projekt, ki ga nameravava izvesti. Po sami predstavitvi sva videli, da je bil odziv kolegov dober. Tak odziv sem pričakovala tudi v povratnih informacijah in imela sem prav. Pričakovala sem, da bo največ podpore iz strani razrednega pouka, saj menim, da so res edine, ki najbolj razumejo situacijo in se bodo morda v bodoče z njo tudi srečale. Seveda pa je zelo dober občutek je, ko prebiraš komentarje, ki te podpirajo, sprejmem pa tudi kritike, saj le-te včasih pomagajo, da se še bolj izpopolniš in v najinem primeru, da še bolj izpopolniva najino spletno stran.

Nekaj predlogov oz. opažanj je bilo, da imava zastavljenih preveč aktivnosti inje vse preveč obsežno ter upajo, da nama uspe vse realizirati. V bistvu je res, veliko aktivnosti je, toda ker so take, kakršne smo morali tako ali drugače delati pri drugih predmetih tekom študija, nama to ni predstavljalo ovire. Ker dobro sodelujeva, se drživa dogovora in hitro opraviva delo, ki si ga naloživa, nama ni vzelo veliko časa, da sva naredili te aktivnosti. Res je, da imava posnetke že narejene, toda to je edina stvar, ki sva jo že imeli, a vseeno potrebujejo nekaj preoblikovanja. Poskusili bova realizirati vse zastavljeno, če pa nama bo res zmanjkalo časa, bova izpustili tisto, kar ni toliko pomembno (npr. priprave, saj so le kot pomoč in dodatne ideje učitelju pri oblikovanju svojih priprav).

Posnetki demonstracij so namenjeni tudi delu v razredu. Ko sledijo atletske vsebine pri pouku športa, si učitelj lahko vzame 15-20 minut pri dopolnilnem/dodatnem pouku, ki je pred uro športa in tam učencem vse razloži. Če pa ima učitelj tako veliko srečo, da je v telovadnici projektor, pa je to še najboljša situacija, saj ob demonstraciji na video posnetku učenci že lahko delajo sami v telovadnici. Vseeno pa lahko v telovadnico prinese svoj računalnik, če ga ima in tudi na tak način učencem prikaže demonstracije.

Priznam, da sama nisem na začetku menila, da je treba nekje na spletno stran napisati, zakaj je dobro, da delajo aktivnosti v naravi, toda po komentarju profesorice po predstavitvi in pa prebranih komentarjev kolegov, razumem, da je prav za učence pomembno, da vejo, zakaj morajo pa iti sedaj vaditi še v naravo. Prav zaradi tega, ker jim bo to motivacija za ponavljanje, urjenje atletskih vsebin, ne le teorija, ki jo morajo poznati v šoli. Šele v naravi bodo opazili, koliko krat so se že in se še bodo srečali z atletskim vsebinam, pa nikoli niso bili pozorni na to. Pomembno je tudi opozoriti učence in starše, da se je pred izvajanjem vaj potrebno ogreti in se res zahvaljujem tega komentarja, ki naju je na to spomnil, saj sva kar malo pozabili na to.

Seveda pa je treba poudariti, da stran ne bo tako zabavna za učence in namenjena, da bodo oni igrali igre itd., namenjena bo ponavljanju, utrjevanju znanja o atletskih vsebinah, kar pa je bil najin cilj na začetku oblikovanja ideje.

(Skupno 8 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...