Individualna refleksija – predstavitev načrta (Melita Marinč)
Iz zapisanih povratnih informacij kolegov je razvidno, da je večini najina zamisel všeč in v končni obliki projekta, kakršen naj bi nastal, vidijo uporabnost, kar me zelo veseli, saj je bil to tudi najin namen. Še posebej všeč mi je, da prepoznajo uporabnost tako za učitelje, kot tudi za učence in njihove starše.
Kar nekaj jih je kot dobro izpostavilo tudi to, da bova dodali naloge za vadbo v naravi, s čimer se strinjam, saj so danes otroci preveč zaprti med štiri stene, sedijo za računalniki, zvezki in knjigami in ravno zato se mi zdi pomembno, da jih vsaj eden od šolskih predmetov malce spodbudi, da gredo ven in se tam gibljejo. Zelo uporabni se kolegom zdijo tudi posnetki prikaza posameznih elementov. Večina to uporabnost povezuje z učitelji (tistimi, ki ne morejo demonstrirati v živo zaradi takšnih in drugačnih razlogov) upam pa, da jih bodo uporabljali tudi učenci doma, da bo njihova izvedba elementov res pravilna. Prav tako upam, da učitelji posnetkov ne bodo izrabljali za to, da njim ne bo treba demonstrirati vaj, pa čeprav bi jih lahko, saj je demonstracija še vedno najboljša, če jo izvede učitelj pred učenci.
Več kolegov izraža “skrb”, da sva si zadali preveč vsebin, in da nama jih ne bo uspelo realizirati, nekateri predlagajo, da naj katero izmed njih črtava s seznama. Menim, da je vsebine res kar veliko, ampak poskusili bova izpeljati vse. Začeli bova pri pomembnejših, za konec si bova pustili tiste, ki se nama zdijo manj pomembne (na primer priprave, saj je zapis le-teh delo in dolžnost vsakega posameznega učitelja, seveda pa je vsakomur v veliko pomoč, če kje dobi kakršnokoli idejo, ampak kot sem omenila, znotraj najinega projekta se mi zdi to manj pomembno) in jih, če nama čas res ne bo dopuščal, izpustili. Za enkrat pa je najin cilj oblikovati vse. Izraženo je bilo tudi opozorilo, da naj pri posnetkih paziva, da dobiva dovoljenje kolegov. Na to sva bili že opozorjeni, ampak tu ni skrbi, saj sem na posnetkih samo jaz. Čeprav se je pojavila kritika, da imava posnetke že posnete in je zato vse toliko lažje, moram izpostaviti, da posnetki sicer so posneti, a njihova prvotna oblika ni primerna za prikaz, kakršnega sva si zamislili (demonstracija z opisi, in da je res jasno vidna izvedba elementa), zato potrebujejo kar nekaj oblikovanja in prirejanja. Glede posnetkov je bil dan tudi komentar, da v telovadnici ni projektorjev in druge tehnologije, kjer bi lahko posnetke predvajali učencem. To je res, a se jih lahko predvaja že prej v učilnici, se o jih pogovori, si jih natančno ogleda. Če je možno, lahko učitelj nese tudi prenosni računalnik v telovadnico in tam pokaže. Menim, da če je nujno in če učitelj želi to izvesti, se že najde nek način. Nekomu se zastavlja tudi dvom o tem, koliko bo stran zabavna učencem. Namen same strani ni, da je zabavna, ampak da so zabavne in privlačne vsebine, ki se nahajajo znotraj strani. Samo stran bova poskusili narediti čim privlačnejšo z “Atletkom” in samo obliko strani (tema, barve …), ampak tu bova omejene na to, koliko arnes dopušča. Vsebine, ki pa bodo naložene na strani, bova oblikovali na način, da bo tudi učence pritegnil in se bodo ob izvedbi dejavnosti zabavali. Zasledila sem opozorilo, da naj starše in učence opomniva, da morajo biti pred začetkom izvajanja vaj doma ali v naravi ogreti. Ta komentar se mi zdi res na mestu in vesela sem, da naju je nekdo na to opomnil, saj je to res zelo pomembno. Všeč mi je, da so nama kolegi dali predlog, da animacijo delava v programu Inkscape, saj nisva vedeli, da to lahko narediva. Zdaj se morava samo še malce poglobiti v program in raziskati, kako se to naredi.
Vesela sem za vsa mnenja in komentarje, ki sva jih dobili na najino temo. Nekatere bova sigurno upoštevali. Upam, da nama uspe realizirati projekt, kot sva si zadali, in da bo tudi končna oblika le-tega dajala takšno uporabnost, kot je načrtovano.