Predstavitev projekta – Mravljice
GEOMETRIJSKI POTEP
Predstavitev problema:
Vse tri smo študentke matematike, zato smo si izbrale matematično temo. Naša želja je bila, da naredimo nekaj, kar bomo lahko kasneje tudi uporabile pri poučevanju in v razredu. Ker pri matematiki ni veliko tem, ki jih lahko naredimo zanimive in drugačne, se nam zdi da je potrebno izkoristiti tiste, ki jih lahko popestrimo z različnimi pripomočki, aktivnostmi ali pa z IKT. Poglavje geometrije v 7. razredu osnovne šole nam to omogoča, zato smo si ga tudi izbrale.
Predstavitev aktivnosti:
Odločile smo se, da bomo izdelale vodene delovne liste, ki bodo obravnavali neko določeno temo iz geometrije. Pouk bi potekal v računalniški učilnici (individualno ali v parih), učenci bi dobili delovne liste in priloženo gradivo na računalniku. Vsaka naloga bi točno povedala katero datoteko mora učenec odpreti in kaj mora z njo narediti. Že pripravljene datoteke bi bile v GeoGebri in Cinderelli. Za ta dva programa smo se odločile, ker smo ju nekaj že spoznali na prvi stopnji študija, ne pa nekaj veliko in se nam zdita zelo primerna za prikaz različnih matematičnih pojmov in boljo predstavo. Učenci bi tako prišli do različnih ugotovitev in spoznanj.
Za vsak delovni list, bomo nato sestavile kviz s pomočjo Google Forms, da lahko učitelj s tem preveri učenčevo znanje in s tem dobi povratno informacijo o tem koliko učenci že znajo in kako učinkovit je takšen način obravnave snovi. Učenec pa dobi povratno informacijo o svojem znanju – kaj še mora osvojiti in kaj že zna.
Na koncu bomo izdelale še spletno stran (spletišče), na katerem bo zbrano vso gradivo za učence in učitelje. Uporabile bomo Arnes splet, ki je dostopno vsem.
Zaključek:
Naša ideja torej temelji na tem, da izdelamo nekaj kar bomo lahko kasneje uporabile, predvsem pa bi rade ure matematike za učence naredile čim bolj zanimive in na drugačen – ne na tradicionalen frontalni način. Učenci pri urah sodelujejo aktivno in se s tem tudi več naučijo.
Ideja se nam zdi primerna tudi za to, ker lahko kasneje – po koncu semestra, naše projektno delo še vedno dopolnjujemo z novimi delovnimi listi in novimi nalogami, ki jih lahko uporabimo.