Viviana Škrabec: “Individualna refleksija”
»Individualna refleksija«
Likovnici sva se že v samem začetku odločili, da bi pri letošnjem projektu IKT ustvarili gradivo, ki bi koristilo učencem in učiteljem likovne umetnosti. Ker se otroci tekom osnovne šole več kot z likovno teorijo ukvarjajo s praktičnim delom, sva vzeli v obzir srednješolce. Ti se namreč tekom srednje šole pri predmetu likovne umetnosti učijo še likovnega snovanja in umetnostne zgodovine. Skupaj z Emo sva prišli na idejo, da bi ustvarile različne tipe nalog, ki bi dijake učile in zabavale. Razmišljali sva, da bi lahko umetnostno zgodovinsko področje razdelile na posamezne sklope, ki bi zajemali svoje naloge. V kolikor bo smiselno bi jih povezali še z likovno teoretsko terminologijo. Na pomoč nama je priskočila profesorica in naju lepo usmerila, sami pa sva se domilslili še enega spletnega programa, ki nama bo prav tako pomagal realizirati idejo.
Določili sva umetnostno zgodovinsko obdobje, ki ga bova razdelili na posamezne sklope. Ker sva seznanjeni s programoma in možnostmi ki ju ponujata, lahko načrtujeva naloge. Imam dober občutek in mislim, da lahko pripraviva zanimive naloge. Počutim se koristno, saj bova izdelali zabavno didaktično gradivo, ki bo sužilo namenu aktivnega ponavljanja znanja in sprotni refleksiji dijakom in učiteljem. Vloga dijakov bo aktivno sodelovanje pri reševanju nalog, učitelj pa jih bo lahko ob tem spremljal, podajal sprotne povratne informacije o poteku njihovega dela in jih motiviral.