2. individualna refleksija
Individualna refleksija #2
Na seminarjih 6.11., smo skupaj s kolegicama (Urša Žitko in Jona Zalar), sošolcem predstavile osnovno idejo našega projekta z naslovom »Geometrijski potep«. Predstavitev je potekala tako kot smo si jo zamislile. Želele pa smo dobiti čim več povratnih informacij o našem projektnem delu.
Pregledala sem komentarje sošolcev in sošolk, ter ugotovila, da sem jim naša ideja zdi zanimiva in dobra, predvsem zato, ker bomo lahko to kasneje tudi uporabile pri poučevanju in ker bodo na takšen način učenci pri pouku aktivno sodelovali. Dobro se jim zdi, da bodo učenci s pomočjo kviza, ki se bo navezoval na posamezno temo, pridobili povratno informacijo o svojem znanju, prav tako pa bodo povratno informacijo na takšen način dobili tudi učitelji, ki bodo točno vedeli, kaj so se učenci naučili, kaj morajo v razredu še ponoviti in ali je takšen način obravnave posamezne geometrijske teme sploh uspešen. Učenci bi na takšen način pridobili informacijo o svojem znanju, glede pregledovanja samih nalog na delovnih listih, pa bi to lahko storili sproti, ali po zaključeni učni uri, učitelj pa bi lahko zbral tudi vse rešitve, ki bi bile učencem na voljo, da si lahko naloge pregledajo, če pa česa ne razumejo pa to kasneje v razredu ponovno razložijo. Kot pozitivno stvar so navedli tudi, da bo vso gradivo (datoteke iz GeoGebre, delovni list, opombe) zbrani na enem mestu – spletni strani, ki jo bomo izdelale in bo dostopna vsem (učencem in učiteljem) na vsakem koraku.
Nekateri so pogrešali natančneje opisane dejavnosti in si zato delovnih listov, ki jih bomo sestavile, niso znali najbolj predstavljati. Vsak delovni list bo temeljil na obravnavi ene snovi, za primer vzemimo tangentni štirikotnik. Ker bo preko delovnih listov potekala obravnava snovi, učenci še ne vedo kaj to je. Nato bo npr. pri prvi nalogi na delovnem listu, ki ga bodo imeli pred seboj pisalo, da naj na računalniku odprejo datoteko 1 – v njej bodo že pripravljene 4 točke in krožnica. V navodilu bo nato pisalo, da naj premaknejo točke tako, da bodo ležale na krožnici. Nato bodo na delovnem listu odgovarjali na različna vprašanja, preko katerih bodo prišli do ugotovitve kaj sploh je tangentni štirikotnik. Nato si bodo na delovni list zapisali ugotovitve. Tako bi izgledalo reševanje delovnih listov s pomočjo GeoGebre. Sledil bi kviz za ponovitev snovi. Vsak učenec bi na svojem računalniku reševal kviz. Ob tem bi ponovil snov in spoznal kaj se še mora naučiti. Dobil bi povratno informacijo o svojem znanju, prav tako pa bi jo prejel tudi učitelj.
Zelo se že veselim uresničevanja ideje projekta, ter sestavljanja delovnih listov in kvizov. Upam, da nam bo projekt uspel, tako kot smo si zamislile.