IKT v izobraževanju 2017/18 Blog

2. individualna refleksija – Helena Ogrin

V ponedeljek, 6. 11. 2017 smo s kolegica Uršo in Adrijano predstavile ideje za naš skupen projekt, imenovan Pravilne številke. Naša predstavitev je potekala po zastavljenih načrtih, zato sem tudi po povratnih informacijah pridobila...

Druga individualna refleksija – Tina Koren

V ponedeljek, 6. novembra sva s kolegico Diano predstavili najin projekt ostalim kolegom. Odziv je bil večinoma dober, kar sva tudi pričakovali, saj sva v oblikovanje ideje vložili kar veliko truda. Najbolj podrobne komentarje...

Druga individualna refleksija – Tina Orejaš

Pri ponedeljkovih predstavitvah smo dobili veliko povratnih informacij za naše projekte. Široko gledano so bili vsi projekti pohvaljeni, prejeli pa smo tudi nekaj predlogov za izboljšave. Če se najprej osredotočim na pohvale, ki jih...

Predstavitev načrta

V ponedeljek 6.11.2017 smo na seminarjih predstavljali naše načrte projekta.  Spodaj vas klik na gradivo preusmeri na najino predstavitev, ki sva jo izdelali za ta namen. Gradivo

2. individualna refleksija (Urša Žagar)

V ponedeljek 6. 11. smo s kolegicama Heleno in Adrijano predstavile ideje za naš projekt. Predstavitev je potekala po načrtih, menim, da smo sošolcem uspele jasno predstaviti bistvo našega projekta in dejavnosti, ki jih...

2. individualna refleksija – Erik Hrvatin

Na seminarjih pri predmetu IKT v izobraževanju smo imeli v ponedeljek, 6. 11. 2017 predstavitve načrtov, ki smo si jih zadali. Skupaj s sošolcema Tilnom in Urhom smo seveda predstavili tudi naš projekt. Glede...

Refleksija predstavitve načrta

Na seminarjih predmeta IKT v izobraževanju, smo v ponedeljek 6.11. 2017 izvedli predstavitev načrta za naš projekt. Projekt, se je vsem udeležencem zdel zelo zanimiv. Večina se je strinjala, da bi bile 3D simulacije...

Individualna refleksija (Ema)

Po pregledu povratnih informacij sošolcev sem ugotovila, da mogoče ni povsem razumljivo, kaj se dela pri predmetu Umetnostna zgodovina. V gimnazijah se Likovna umetnost deli na dva predmeta, in sicer na Umetnostno zgodovino (na...